Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Back from the dead

Kategori: Allmänt

Jag har varit fruktansvärt dålig på att skriva på min blogg sen i onsdags så idag blir det ändring på det. Anledingen till min frånvaro har varit att jag åkte till Jönköping i onsdags och sen på fredagen åkte jag hem till Åsa. Igår kom jag hem till min lägenhet men då hanns det inte med att blogga eftersom jag hade halloween fest.

Nu hinner jag inte skriva så mycket mera för Patrik kommer kommer snart igen. Mitt nästa inlägg kommer ikväll runt 9 tiden och då ska det handla om vad jag hittade på denna veckan och sen kommer en hel del bilder från Halloweenfesten. MISSA INTE!

Förresten är det någon som sett Stan Helsing? Bra eller Dålig? Jag tror att den är kass men jag vill ändå se den.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: