Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Demotest

Kategori: Tvspel

Hejsan!

Det har kommit ut en ny demo på japanska xbox live som man kan man ladda ner om man vill. Demot heter Multi Raid men i USA och Europa kommer det heta Dynasty Warriors: Strikeforce. Dynasty Warriors spelen har funnits väldigt länge nu men jag ser ingen skillnad på det här spelet och dem som kom till Playstation 2. Dynasty Warriors: Strikeforce fungerar som sagt lika dant som de gamla spelen fast detta känns lite mera overkligt än de andra spelen.

Grafiken i spelet är riktigt tråkig och fienderna som anfaller är fortfarande lika korkade som de var för massvis med år sedan. En annan dålig sak med grafiken är att det är väldigt mycket pop-up i spelet. Fienderna kan bara poppa upp framför en och även om man tror att man dödat alla så kommer det nästan alltid mera.

Demot är på japanska så jag förstod inget av vad det stod i menyerna men det löste sig bra ändå.

Ett annat spel som har kommit ut på det japanska och amerikanska kontot men inte det europeiska är det kommande spelet MX VS ATV Reflex. Förra året ägde jag det förra MX VS ATV Untamed spelet och jag hade rätt så skoj med det spelet tills det blev lite väl svårt i slutet. Reflex är samma sak med lite snyggare grafik och ett nytt sätta att göra tricks vilket jag tycker har blivit till en försämring.

Anledningen till att spelet heter Reflex är att om man landar snett så kommer det upp att man ska trycka höger spaken nedåt t.ex och hinner man inte det innan det är försent så ramlar man.

Helt okej spel men inget jag lägger mina slantar på detta året

Kommentarer


Kommentera inlägget här: