Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Glömda recensioner

Kategori: Film Recensioner

Jag kom av en slump på att jag inte har recenserat varken Zombieland och Fallout3 : Broken Steel.

Fallout3 : Broken steel är en expansion till Fallout3 som kom förra året. Broken steel börjar där Fallout3 slutar vilket gör att man äntligen kan spela vidare med sin karaktär. En grej som är riktigt bra med Broken steel är att level taket höjs från 20 till 30 vilket gör att man kan lära sig massa nya saker. Broken Steel expasionen bygger på att man hjälper gruppen broken steel med att utrota motståndarna Enclave.

Expansionen är inte så väldans stor men att man kan gå upp i level över 20 gör det absolut värt pengarna. Grafiken har piffats upp en aning sen orginalet men det är inte så stor skillnad. Det finns också lite nya vapen.

Betyg
Grafik 8 av 10
Ljud 7 av 10
Kontroll 8 av 10
Hållbarhet 6 av 10

Totalt 7 av 10


Zombieland har jag skrivit några gånger om på bloggen och självklart är det befogat. Zombieland är en komediskräckis och handlar om ett gäng människor som har lärt sig överleva i en värld full av zombies. När jag satt i biofotöljen och såg denna filmen så tyckte jag att den varken var super skoj eller läskig utan bara riktigt skön och underhållande. Zombieland är en jättebra avslappnad film och absolut ett köp för mig när den kommer ut på dvdhyllan. 

Man ska inte förvänta sig stordåd av filmen utan bara slappna av njuta av den sköna rullen.

Betyg 4 av 5

Kommentarer


Kommentera inlägget här: