Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

We Don´t Celebrate Sundays

Kategori:

Lördag 14 November
Igår var jag i Göteborg hela dagen. Först hälsade jag, Freddie och Mamma på hos Frida och Johannes för att umgås lite och sen på eftermiddagen åkte vi till mina kusiner för att fira Morfar som fyllde 80 år den 13 November. Det var en trevlig dag/kväll som jag hade velat vara lite längre men jag var lite seg efter ha sovit 6 timmar och åkte massa mil samma dag plus att Mamma och Freddie ville åka hem. Bilderna från igår får vänta tills nästa inlägg kommer. Grattis till Louise som fyllde år igår också.

Söndag 15 November
Idag har jag varit skittrött och kollat på vänner hela förmiddagen med Åsa. Snart kommer Patrik hit och då blir det säkert en hel del tvspelande och slappande =). Senare ikväll när Patrik har åkt så kommer jag bjuda på bilder från gårdagen och min recension av filmen 2012.




Kommentarer


Kommentera inlägget här: