Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

1 av 2 mål klara

Kategori:

Idag har jag varit på AF och där blev mötet inte riktigt som det var planerat men det gjorde inte så mycket. Vi pratade om praktik och hur man skulle göra för att få jobb. Senare i eftermiddag så ska jag med Åsas föräldrar till Falköping där vi ska gå en handledarkurs för körkortet. Jag fattar inte varför man ska behöva betala 400kr per person när Åsas föräldrar redan har gått den där 2-3 timmars kursen. Vägverket eller vilka det nu är som har bestämt att det ska vara så här är några snikna jävlar. 


Det kommer bli riktigt tråkigt att sitta i falköping och lyssna men man måste ju göra det för att få körkort tydligen. Nu ska jag fixa lite mat och sen blir slutspel i NHL10.
 

Kommentarer

  • althea säger:

    Antar att du inte bor så långt härifrån då.. Bor själv i metropolen Falköping =)

    Du undrade om vart jag hittat laptopcovers från min blogg. Har länken på min dator, så tar fram den och återkommer ikväll.

    2009-10-22 | 15:33:35
    Bloggadress: http://altheatrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här: