Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

11:30

Kategori:

Jag hatar att vakna sent som idag. Det känns som man missar så himla mycket av dagen. Trots att Åsa gjorde ett tappert försök att få liv i mig vid halv 10 när hon ringde så lyckades jag somna om. Jag hade ställt att mobilen skulle ringa kl 10 och det gjorde den också men jag tryckt på snooze. När mobilen ringde igen så trodde jag att jag var tillräckligt pigg för att gå upp så jag stängde av alarmet. Jag skulle aldrig stängt av alarmet för jag försov mig som ni kanske förstår. Nu sitter jag här vid datorn och klockan närmar sig 13 på dagen och jag har inte gjort nått nyttigt.

Vid 5 tiden kommer Patrik till mig och senare ikväll kommer min älskling. Jag hoppas jag lyckas somna ikväll men det ska nog gå bra. Nu ska jag laga lite käk och sen ska jag ner på stan och efter det ska jag läsa klart den spännade boken Så länge vi båda andas.

Kommentarer

  • Åsa säger:

    haha men honey love då.. jag är inte förvånad =P

    2009-10-08 | 15:28:32

Kommentera inlägget här: