Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

2 Förhandstittar

Kategori: Tvspel

Jag har testat en demo på det kommande spelet Bayonetta. För att få ta del av denna demo nu så måste man fixa ett japanskt xbox live konto. Bayonetta är ett fartfyllt actionspel i Devil may Cry anda. Det som skiljer spelen åt är att man är att man spelar en tjej som kan skjuta med sina fötter och händer samtidigt som hon spöar fiender men olika vapen och magier. Bayonetta är ett fruktansvärt flummigt och ösigt spel. Bayonetta är inte min typ av spel men helt klart intressant. Grafiken i spelet var snygg men väldigt rörig.



Ett annat spel som jag har testat lite är bionic Commando som jag köpte på CDON för 199:- vilket jag tycker är billigt. Bionic Commando är en uppföljare till ett väldigt gammalt nintendo 8bit spel som på den tiden var väldigt bra. Jag har inte testat Bionic Commando så mycket. Men det jag har testat har varit bra trots att jag inte riktigt har fått full kontroll på kontrollen. Då man använder sin robotarm för att svinga sig runt staden som självaste spiderman. Grafiken är inte det snyggaste man sett men bra.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: