Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Chillad fest

Kategori: Party!

Igår ringde Mikael mig och frågade om jag kunde tänka mig att ha en förfest/fest där vi skulle chilla lite. Jag var inte alls sugen på att festa innan han ringde men sugen eskalerade som man brukar säga. Jag och Åsa åkte hem till henne en stund på eftermiddagen och sen fick vi skjuss in till skövde för att förebereda festen.

Louise hängde med oss från stenstorp och Pontus, Stefan och Mikeal kom en stund senare. Här nedan kommer lite bilder från den softa kvällen.

Edit : När alla hade åkt hem från festen vid 3 tiden på natten så gick jag och lade mig brevid min trötta Åsa som lagt sej en stund tidigare. Efter ca 45 minuters försök till att somna så gick jag upp och lade mig i soffan och kollade på Ice Age. Efter halva filmen gjorde jag ett nytt försök att somna och lyckades men vaknade igen efter 1 timma. Gick upp på toa men sen gick det inte att somna igen. Satte då på Ice age igen och kollade klart på den. Klockan var efter 7 på morgonen när jag somnade och strax efter 8 vaknade Åsa över att jag inte låg brevid henne. Hon kom in och väckte mig så att jag kunde sova med henne i sängen. Det blev inte många timmar sömn denna natten pga allt strul men inatt hoppas vi på mera sömn.

Louise, Åsa och jag sitter och väntar på att Pontus, Emma, Stefan ska komma.

Stefan försöker förklara ett ord i Party Alias och Pontus e taggad till tusen

1.Jag dricker upp Pontus cider innan han kom. 2.Party Alias var ett bra spel. 3.Stefan förklarar ett ord samtidgt som han måste niga. 4. Louise & Åsa 5. Puss på love 6. Pontus och Sara.

Sista bilden för kvällen blev på mig och honey

Kommentarer


Kommentera inlägget här: