Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Goodmoring

Kategori:

Inatt hade jag en så himla konstig dröm. Jag drömde att min kompis som var tjejen ur millenium filmerna skulle tappa minnet så jag skrev massa stödord i en bok så att hon skulle fatta vad hon skulle göra när hon kom tillbaka till verkligenheten igen. Lite senare i drömmen så var det blötsligt jag som hade tappat minnet fast jag såg mig själv ur tjejens ögon. Det var väldigt flummigt.

Andra drömmen jag hade var att världen var attackerad av stora robotar och jag hade tydligen en kod de ville ha. Jag hade råkat skicka koden till min syster Linda. När robotarna fick tag på mig så fick jag 5minuter på mig att fixa koden annars skulle de spränga sönder ett hus med människor. Jag försökte få tag på Linda men min mobil krångla så jag fick inte tag på henne. Jag fick ringa runt till annat folk och sen tillslut fick jag tag på koden och då vaknade jag. Typiskt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: