Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Klockan 8

Kategori:

Om ca 10 minuter så är det 3 olika program som jag vill se. Jag brukar ha ganska mycket beslutsångest men nu idag gick det rätt fort att välja vilket program jag ska se klockan 8. Det jag ska se är Vem kan slå Filip och Fredrik på kanal 5. Under tiden som jag se på Filip och Fredrik så går Hål i väggen på 6:an och Playa del sol på Svt1. Halv 9 så kommer det ytterligare ett program jag vill se och det är parlamentet men idag blir de nog bara Vem kan slå Filip och Fredrik. Som tur är så finns det webb-tv och då kan man kolla in allt man missar idag och i helgen som t.ex Robins.

Kommentarer

  • sarah svensson säger:

    sv: ja, dom böckerna är sjukt bra. har redan läst alla 4 en gång. men är så sugen på att läsa 2an igen. har bara aldrig kommit igång med det. Har du läst alla eller?:)

    2009-10-18 | 21:43:53
    Bloggadress: http://saarahsvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: