Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Ny Kategori

Kategori: Film Recensioner

Jag har lagt upp en ny kategori där jag samlar alla min pärlplattor. Självklart heter kategorin Pärlplattor. Nu ska jag sätta mig och slå in lite paket till Åsa som hon ska få på hennes stora dag.

Idag har Patrik vart här och vi spelade en del Spectrobes och hyrde filmen Last of the Living. Framsidan på filmen kanske inte ser så bra ut men filmen var mycket sämre ändå. Last of the Living är en riktigt dålig skräckkomedi som handlar 3 "coola" killar som har överlevt en zombie invasion i landet. De tre träffar en "cool" tjej som påstår att det finns ett botemedel så då blir det upp till gänget att få tag på botemedlet och rädda alla.

Filmen är varken skoj eller äcklig vilket jag hade förväntat mig. På baksidan står det "Om du gillade Shaun of the Dead kommer du älska Last of the Living" BULLSHIT!


Betyg 1 av 5
VARING SE INTE DENNA SKITEN!!

Kommentarer

  • Åsa säger:

    Du skulle lyssnat på mig =P

    2009-10-26 | 22:27:25
  • Natalie säger:

    Hejsan , fin blogg!

    tänkte bara säga att jag har frågestund på bloggen , komentera gärna med en fråga så lovar jag att svara till 119% sanning <3

    2009-10-26 | 22:35:30
    Bloggadress: http://twinsiisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här: