Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Party weekend

Kategori: Party!

Denna helgen har varit lugn även fast att jag har druckit och "festat" både fredagen och Lördagen.

FREDAGEN

I Fredags så hade jag bestämt med Patrik att vi skulle sitta hos mig och spela lite spel och ta lite dricka. kvällen blev som vi tänkt fast ändå inte. Pontus hade inget att göra så vi bjöd med honom också och även om ha sade att han inte skulle dricka så mycket så var det han som gjorde kvällens miss.

Vi spelade lite Halo3 ODST, Worms 2, NHL10 och till sist boom blox smash party. När vi spelade Worms 2 så blev det en hel del drickande eftersom vi gjorde en drick lek av spelet. Om man t.ex blev skadad 38 så fick man dricka 3 klunkar. Dog ens mask så fick man dricka ur ett glas där vi hade blandat allt vi hade att dricka i stort sätt. Det var inte gott.

LÖRDAGEN

När vi vaknade på lördagen så var man ju inte alls sugen på att dricka senare på kvällen men ju längre dagen gick så mådde man ju givetvis bättre. På lördagkväll så åkte vi hem till Linus eftersom han fyller 24 idag. Han var inte riktigt klar när vi kom hem till honom men efter en stund så började vi dricka lite smått och hade det trevligt. Innan 10 så gick vi till Bowlingen och där träffade vi Martina och Mikael. Vi spelade lite bowling och sen gick vi till SG för att äta. Heimars "bror" Daniel kom förbi där vi satt på SG så vi fick skjuss till skövde. Bilresan till skövde var en av de roligaste resorna jag har varit med om på länge.

Påväg till Linus som firar sin 24års dag

Linus har byggt ihop 3 sugrör. Det funka sådär. Jag var också byggarsugen så jag byggde torn av kapsyler.

Åsa var grym på bowling idag. Själv blev jag mycket bättre andra serien.

Going for the kill

Kommentarer

  • Linda säger:

    Hej!



    Vet du var mor har tagit vägen. Jag får inte tag på henne varken via telefon eller mail,

    2009-10-18 | 18:07:31
    Bloggadress: http://www.nogg.se/dekonstiga
  • Linda säger:

    Hej!



    Fick tag på mor, tack och lov. Vi syns väl den 14 november i Göteborg? Jag och Mats ska försöka ta oss dit. Problemet är dock att vi inte vet vilket schema som gäller för morfars födelsedagsfest. Men jag ska försöka få tag på mormor och morfar för att få veta det

    2009-10-18 | 19:41:01
    Bloggadress: http://www.nogg.se/dekonstiga

Kommentera inlägget här: