Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Söndag

Kategori:

Idag har det varit en klassik Söndag. Dagen började med att jag och Åsa åt lite frukost och sen kollade vi lite på tv. Runt 12 så gick vi ner på stan och jag köpte mig ett nytt duschdraperi som jag kommer visa på bloggen senare idag eller kanske imorn. Efter vi vart på stan en stund så kom Patrik och jag sa hej då till Åsa.

Jag och Patrik åkte upp till maxi för att köpa lite käk och sen åkte vi hem till mig för att spela lite Batman och Spectrobes. Vi kollade senare på Hål i Väggen och Parlamentet. Det känns som jag ätit väldigt mycket idag så höär kommer en onödig lista på vad jag ätit.

FRUKOST
Macka med te

LUNCH
Thailänska nudlar med ägg och gurka

MIDDAG
Grillad kyckling med potatissallad och sallad

KVÄLLSMAT
Baguetter med pålägg

FIKA
Citron tårta

Kommentarer


Kommentera inlägget här: