Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Veckans Xbox Live

Kategori: Tvspel

Denna veckan kom det 2 xbox live spel.

Det första jag provade heter Rainbow Islands: Towering Adventure och är ett väldigt japanskt spel där det går ut på att komma så högt upp på banan och undvika fiender. Det påminner lite om Ice Climbers som man spelade när man var liten. Spelet är ingen höjdare och jag förstår inte varför det ska kosta ca 90kr.


Andra spelet för dagen hittade jag inte på den europeiska liven men däremot på den amerikanska. Spelet heter inferno Pool och är ett biljardspel där man ska jävlas med sin motståndare. Jag tyckte spelet var väldigt flummigt och det var väldigt dåligt med information innan det började. Om jag förstod rätt så gällde det att skjuta ner så många biljardbollar man kan innan tiden är slut.

Inferno Pool kostar också det ca 90kr vilket det inte är värt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: