Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

En dag med Dytte

Kategori:

Nu är jag tillbaka från stan. Det blev en lång vistelse och väldigt väldigt många steg. Först mötte jag Jocke på resecentrum och vi hoppade på en buss och frågade om den gick till Bilia. När vi gick av bussen så såg vi tydligen väldigt turistiga ut av busschaufören så hon gick av och pekade vart vi skulle gå. Bilia låg bakom bussen vilket vi lätt hade sett om bussen hade åkt iväg(PINSAMT). Vi skulle egentligen inte till Bilia men det var den bästa busshållplatsen närmast StoreWell. När vi började våran promenad mot StoreWell så började det regna. Efter ett tag så såg vi vart vi skulle men det var stängsel överallt så vi bestämde att vi skulle gå runt det. VI GICK ÅT FEL HÅLL. Hade vi gått åt andra hållet så kanske vi hade tjänast 15-20minuter.

Efter att Jocke fixat sitt förrådsutrymme så gick vi till maxi för att kolla på resväskor det började regna. Jag köpte mig en bunt dvdskivor och så köpte vi var sin dricka.

Efter Maxi började det regna igen. Så vi tog bussen till stan för att kolla på lite mer väskor men inget fanns i Jockes smak. Vi blev riktigt hungriga och tänkte äta på Orient Palace men jag övertalade honom att vi skulle äta på Thai House istället. På vägen dit började det regna igen. Maten på Thaihouse var svingod men vi blev också väldigt väldigt mätta. Efter maten så gick vi till resecentrum och självklart började det regna igen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: