Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Halo 3 : ODST

Kategori: Tvspel

På tisdag släpps Halo 3 : ODST och jag måste erkänna att jag inte har varit direkt sugen på detta spelet trots att det är ett halo spel. Jag har mest sett på bilder från spelet och jag har tyckt att det känns lite stelt. Idag ändrades som tur var min åsikt när jag läste 2 recensioner av det. Jag tror inte det kommer bli lika ösigt och häftigt som de andra halo spelen men det kan vara skoj att spela Halo på ett lite mer taktiskt sätt oxå.

ODST står för Orbital Drop Shock Trooper och de är mycket svagare än vad Master chief så det gäller att smyga runt och skjuta fiender med sina ljuddämpade vapen. Självklart så kan man spela igenom äventyret med en vän i soffan så då kommer det bli ännu bättre tror jag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: