Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Par i sportspel

Kategori: Tvspel

Tänkte jag skulle ge en kort lite breif innan Stefan kommer på några spel som jag spelat den senast tiden. Först ut är Fifa10 som jag laddade ner ett demo på. Grafiskt så är det riktigt snyggt och äntligen kan man springa med bollen i 360 grader. Jag förstår faktist inte varför man inte har kunnat göra det sen de analoga spakarna blev standard på kontrollerna. Det var inte så jättestort demo på spelet men jag tror att jag fick en rätt så bra bild. Tycker man om Fifa serien så är det helt klart ett bra köp.

Andra spelet jag provade är NBA Live 10 och även det spelet har riktigt fint grafik. Grafik är inte allt men det ger absolut en närvarokänsla i speciellt sportspel. Detta var mitt första möte med basket genren sen år 2000 och jag tycker inte det har hänt så jättemycket sen dess. Det kan säkert vara ett bra NBA spel men inget för mig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: