Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Sweet dreams

Kategori:

Idag har den vart en rätt så najs dag för mig. Eftermiddagen var iaf riktigt trevligt. Efter att jag pratat med Pontus i telefon så tog jag bussen till axvall där vi kollade på tv och väntade på Patrik. När Patrik väl kom så åkte vi till Eggby för att fiska. Det var första gången som jag fiskade och jag tycker att jag skötte mig riktigt bra tillslut även om jag inte fick upp något mer än en kvist och ulltråd från botten. Efter att vi fiskat i 2 timmar utan lycka så åkte vi hem till Pontus. Patrik var tvungen att kila hemmåt så jag och Pontus och hem till mig för att lira lite Resident Evil 5. Nu ska jag lägga mig i den stora sängen alldeles ensam utan honeylove.

Imorgon kommer det bilder från dagen och som vanligt Veckans Xbox Live Arcade.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: