Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Time to nap

Kategori:

Nu ska jag lägga mig för att sova. Det ska bli rätt skönt eftersom det inte riktigt gick så bra att somna natten till idag. Idag har jag vart med Pontus och vi kollade på From Dusk till Dawn 2. Den sög rätt hårt. Ingen av oss kom ihåg den speciellt mycket men vi hade för oss att vi tyckte den var bra när vi var små. Man hade väldigt dålig smak då. Efter filmen spelade vi en del Resident Evil 5 men tröttnade på att resident evil känslan helt har försvunnit från serien. Vi började spela Nhl10 och efter ett tag så började vi grilla hamburgare som var klara tills Seinfeld började 22.55. Efter Seinfeld så spelade vi en match på Nhl och sen var det dags för honom att åka hem.

Jag vet inte om vi kommer ge Resident Evil ett nytt försök men jag hoppas det eftersom man vill ju helst klara av det. Det är bara så tråkigt att det inte känns som ett resident evil spel längre. Hade det inte vart för namnet så hade det nog inte sålt lika bra.

Imorgon blir det nya Xbox live spel att ta tag i och kanske något annat skoj som händer.

Tills dess.

SOV SÅ GOTT!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: