Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Worst Hangover Ever

Kategori: Film Recensioner

Igår såg jag äntligen filmen baksmällan. Den var väldigt rolig men inte lika rolig som jag hade förväntat mig. Kanske hade det med att göra att man sett så mycket av filmen i trailern. Jag vet inte men underhållande var det trots allt.
De flesta komedier nu förtiden har en tendens att vara väldigt långa och därför blir de oftast lite sega. Baksmällan hade en bra längd på ca 1tim och 37min.

Filmen handlar om Doug som ska gifta sig och på hans svensexa så åker han med sina vänner till Las Vegas där de festar. Dagen efter så vaknar kompisarna till Doug upp och inser att de har tappat bort Doug. Det blir deras uppgift att komma på vart Doug är så att han kan gifta sig och vad som verkligen hände kvällen innan.

Betyg 3.5 av 5

Kommentarer


Kommentera inlägget här: