Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Första Fredagen

Kategori:

Det har nu gått 5 dagar sen vi flyttade in den nya lägenheten och det känns helrätt att vara sambo. Idag är det första fredagen jag spenderar i lägenheten och snart ska jag gå iväg för att klipppa mig. När jag kommer tillbaka så kommer Stefan och sen får vi se vad vi hittar på.

Anledningen till att jag inte har lagt upp några bilder på lägenheten än är att jag inte har hittat Åsas kamera kabel. Men så fort jag hittar den så kommer det komma bilder.

Igår kväll så skottade jag våran balkong och då hittade jag ett par tofflor som förra hyresgästen hade glömt eller tappat i snön.

Kommentarer

  • Linda säger:

    Hej!



    När jag och A-K skulle flytta in i ett hyreshus i Motala (du var där och hälsade på för några år sedan) hittade vi en gammal napp i ett av köksskåpen... inte så mysigt heller.

    2010-02-05 | 19:04:48
    Bloggadress: http://www.nogg.se/dekonstiga

Kommentera inlägget här: