Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Torsdag 25:e Mars

Kategori:

Idag gick jag ner på stan vid för att jag skulle på interjuv kl 11. Interjuven var hos Adecco som behöver folk på Volvo. Jag tyckte det gick rätt så bra men jag vet inte hur gärna jag vill ha ett jobb på volvo nu när jag har fått en praktikplats på Expert. Jag ska fundera på detta nu framöver.

Efter Interjuven så träffade jag Maja på stan och vi gick ditt Rhodos och åt fläskkarré, potatisgratäng med bearnesås. Maten var hyfsat okej men köttet var inte så gott.

Efter maten så gick Maja tillbaka till sitt jobb och jag kollade runt på bokrean som öppnade idag. Jag hittade lite böcker och en film så jag är nöjd. Nu ska jag sätta mig framför xboxen och spela lite Red Faction Guerilla.

Kommentarer

  • Linda säger:

    Om jag valde mellan jobb och praktik skulle jag välja jobb om det inte var 100% säkert att jag skulle få ett jobb efter praktiken förstås...

    2010-02-25 | 17:06:28
    Bloggadress: http://www.nogg.se/dekonstiga

Kommentera inlägget här: