Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Mass Effect 2 Tävling

Kategori: Tvspel


Xboxflickan har anordnat ytterligare en tävling och denna gång går det ut på att man ska beskriva vilket spel man skulle spela resten av sitt liv om man var ute i rymden och det var det ända man kunde göra.

vilket spel är det, och varför just det spelet?

Det spelet jag skulle spela resten av mitt liv måste vara ett spel där det går att spela i nästan oändlighet. Ett rollspel har oftast väldigt lång speltid på men om man ska spela om det flera gånger så måste det nog bli ett pusselspel som t.ex Tetris men samtidigt så ska man ju tycka det är riktigt underhållande. Tiden går ju som sagt snabbt när man sysslar med något roligt. Mitt favoit spel alla kategorier är nog GTAIV. När jag spelar GTAIV så kan jag sitta hur länge som helst med att försöka få bilen att bli så bucklig som möjligt samtidgt som det ska gå att köra runt i den. Jag kan även slösa otaliga timmar med att leta efter Pigeons och stunt hopp.

Kommentarer

  • GermanScientist säger:

    Word-up. GTA IV for the win. Det blir mitt val också. :) Samma anledning som dig... Så mycket variation. Blir aldrig trött på det.

    2010-01-26 | 18:59:13
    Bloggadress: http://trulygaming.wordpress.com/

Kommentera inlägget här: