Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Nyår 2009/2010

Kategori: Party!

Hejsan! Nu är jag tillbaka efter jul och Nyårsfirande. Nu är det nytt år och allt kan gå tillbaka som vanligt igen. Jag tänkte ladda upp lite bilder från årets nyårsfest som ägde runt i min lägenhet. Jag tror det kan ha varit en av de sista festerna jag kommer att ha i min lägenhet så det är trevligt att man får ha en stor fest innan man flyttar.

Pontus och Jenny är på partyhumör

Åsa, Louise, heimar Årets Racerförare och Daniel

Pontus och Linda sitter på ett IKEA bord som vi använde som pall

Det blev rätt mycket folk i min lägenhet tillslut

Man ska vara glad på nyår

Louise och Åsa på partyhumör

Pontus och Adam leker på golvet innan det är dags att sluta festen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: