Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Robotar & Jakt

Kategori: Tvspel

Jag har åter igen testat lite demos på kommande spel och nu är det dags för mina intryck av Transformers : War for Cybertron och Field & Stream.

Transformers : War for Cybertron var bara en Multiplayer demo så den sa ju inte så jättemycket hur spelet kommer vara för övrigt. Jag har aldrig varit något fan av Transformers men jag tycker om filmerna trots att 2:an inte var så bra. Jaja tillbaka till mina intryck om spelet. Under den tiden jag spelade demon så kändes det väldigt mycket som en sämre kopia av Unreal Tournament i multiplayer.

Tråkiga vapen, tråkig bana och tråkig grafik gjorde att detta spelet inte känns så lovande.

Field & Stream var en demo jag ladda ner på det amerikanska kontot och jag tvivlar på att det släpps här i europa. Field & Stream är ett jaktspel där det som i alla andra jaktspel går ut på att jaga och döda allt ifrån gäss till björnar.

När jag startade upp spelet och fick syn på menyn så syntes det redan då att utvecklarna var dåliga men jag gav det en chans och startade. Det första man ser när man får börja är att det här måste vara ett av de FULASTE spelet som har gjorts till denna generations konsoler. Efter att jag kommit tillbaka efter chocken så börjar jag styra min jägare men märker snart att det är inte bara grafiken värdelös. Kontrollen är även den fruktansvärt osmidig och rent av korkad.

Ps kolla in fodralet till spelet. Även det ser fruktansvärt lågbudget ut.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: