Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Eat Lead Kazooie

Kategori: Tvspel

Igår så köpte jag mig 2 nya Xbox360 spel. Det var på rean så jag betalade bara 148 kr för dem. Eat Lead har jag länge velat prova eftersom det är ett av väldigt få spel som använder spelparodi. Jag visste att Eat Lead inte skulle vara speciellt skoj men jag hade ändå mina förhoppningar. Det blev ungefär 1 timmas spel testade och än så länge så är det inte bra.


Banjo Kazooie var det andra spelet jag köpte igår och för 49kr så var det verkligen ett kap. Även i detta spelet så skämtade man en del om spel och om hur spelare nu förtiden är så lata. Banjoo Kazooie är ett helmysigt spel men tyvärr så är det lite för krångligt och så stör jag mig på att det inte är några röster i spelet. Grafiken är dock underbar och vissa karaktärer är kanon medans vissa är totalt värdelösa.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: