Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Veckans Xbox Live

Kategori: Tvspel

Denna veckan så kom det 2 "nya" spel.

Det första jag provade var det gamla arkadspelet RayStorm HD som fanns till Playstation för många år sedan. Spelet var ett vanligt shooter spel där det gällde att undvika fiendernas skott och skjuta på allt. NEJ det är inget spel i min smak och trial version var nog en av de kortaste jag varit med om.

Aldrig att jag skulle betala 1200MS Points för detta.

Det andra spelet som kom dök upp till PC för cirka ett år sedan och ja har länge undrat vad det är för spel. Zeno Clash Ultimate Edition heter det och är ett FPS där man nästan alltid slåss med händerna. Det funkade hyfast bra att slåss i Zeno Clash men det blev rätt så lång tråkigt att man inte hade så många valmöjligheter.

Designen på spelet är väldigt udda och faller mig inte riktigt i smaken.

1200Ms Points får man betala om man vill slåss i FPS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: