Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Gamex 2010 Pix 3

Kategori: Tvspel

Näst sista dagen på Gamex så försov vi oss en aning efter fredagens festligheter. Men jag kom iaf i tid för att se spelradion live.

Lördagens köer var riktigt långa men som tur var så gick vi bara före eftersom vi hade 4dagars pass


Inte direkt förvånande siffror om man säger så
       
Cosplay

Medans jag kollande/lyssnade på Spelradion i 2h 30min så sprang Samuel runt och fotade

Press2Play gjorde en kupp mot spelradion. Så jävla skoj

MUSHROOOOOOM!

Efter mässan så besökte vi Bishops Arms där jag trodde att vi skulle få festa med Radiogamer. Tyvärr så var inte de på plats men annat roligt folk var där.

Emmy från Emmyz.net var personen som hjälpte oss att hitta vart Bishops låg. Tack så sjukt mycket till Emmy.

Malin, Samuel and Me på Bishops

FRÅGA : VILKA GLASÖGON PASSAR JAG BÄST I ?

Kommentarer

  • Linda säger:

    topp 3 vilka glasögon du passar bäst i:

    1. De första

    2. De sista

    3. De i mitten

    2010-11-13 | 14:03:26
    Bloggadress: http://www.nogg.se/dekonstiga

Kommentera inlägget här: