Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Gamex 2010 Pix 4

Kategori: Tvspel

Sista mässdagen var nog den lugnaste för oss. Vi var väldigt trött och aningen bakis efter få timmar sömn och 2 kvällars festande.
Sista dagen på Gamex så hölls det en Cosplay tävling


       
Sista dagen så ställde jag ut mig själv

Jag och Frank från Donnie Darko. Det kändes lite coolt att sitta brevid honom i en "biosalong"

Det bästa på mässan & min tid i stockholm var helt klart allt trevligt folk så som : xboxflickan, Christer Engström, Spelradion, Victor Leijonhuvfud, Emmyz, och gameplayer.se som jag är jätteglad över att ja fick träffa.

Spelradions live sänding var mässans höjdpunkt för mig. Nu ser jag fram emot vad som händer nästa år och jag funderar starkt på att försöka ta mig till Gamescom i Tyskland nästa år. Jag hoppas att det blir mer kommande spel på gamex nästa år och ännu mer exklusiviteter. 

Tack alla igen för en mycket lycka vecka i Stockholm. Thank you so much Nigel and Graham!!! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: