Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Jakten på perfekta mössan

Kategori:

Igår så var jag och patrik på jakt efter schyssta mössor vilket inte gick så bra. Efter failen med att hitta en svart och varm mössa så åkte vi hem till mig för att spela lite pingis. Då vurpar Patrik till och slår i ryggen i huvudet. Det såg så roligt ut att jag inte kunda sluta skratta.


Idag har jag spenderat min tid i mojava öknen i Fallout New Vegas. Jag har även lagat mat, diskat, städat och skottat av våran balkong. Nu ska jag spela lite mera Fallout innan jag ska se på Vem kan slå filip och fredrik.

Kommentarer

  • Linda säger:

    något speciellt att önska mig... hm, jag behöver kläder men det är nog inget du kan köpa sådär... (tajta t-shirts i olika färger och en kofta hm, böcker är ju alltid kul... men jag kommer inte på någon titel direkt... Något du önskar dig?

    2010-12-01 | 16:54:48
    Bloggadress: http://www.nogg.se/dekonstiga

Kommentera inlägget här: