Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Fjantigt japanskt spel

Kategori: Tvspel

Jag har nu testat Fist of the North Star som finns som demo på Xbox Live. Det första som slog mig när jag startade det var att menyn såg fruktansvärt gammeldags ut. Sen valde man det ända tillgängliga spelläget och sen fick man välja en av 2 olika karaktärer. Jag valde första bästa och gjorde mig redo för att se vad det var för spel.

Spelet började med att man fick sen en ful muskelös karaktär som skulle slåss mot en ännu fulare karaktär som hade en bazooka och en shotgun som vapen. När fighten startade så var det bara att springa och sparka och slå allt man kunde. Tillslut så hoppade motståndaren bakom ett galler och heltplötsligt så fick man en bur över sig. När man stod i buren skulle man slå sönder den och sedan skulle man undvika eldattacker.

Så här höll det på tills motståndet var dött. Riktigt fult och väldigt tråkigt spel. Kan nog vara ett av de tråkigaste spelen jag spelat detta året faktist.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: