Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Veckans Xbox Live v.41

Kategori: Tvspel

Denna veckan så kom det 2 nya spel. Det första var Sonic 4 Episode 1. Sonic har länge varit med i många skitspel men nu är han äntligen tillbaka där allt började. Jag kan verkligen förstå folk som tycker om detta spelet men jag är inte en av dem. Sonic har aldrig varit min grej så ska jag välja ett plattformsspel så blir det Mario.

Grafiskt så är Sonic 4 riktigt härligt. Det känns tecknat fast ändå inte. Det går snabbt men trial version var riktigt kort dock. Sonic 4 Episode 1 kostar 1200 Ms Points vilket jag tycker är lite väl mycket. 

Andra spelet denna onsdag är Dead Space : Ignition som är ett spel som känns lite som Fabel 2 Pub Games. Fable 2 : Pub Games spelade man för att man skulle tjäna pengar och sedan överföra alla tjänade pengar till Fable2 när det släpptes. I Dead Space : Ignition så får man lite bonus grejor till Dead Space 2 när det släpps. Dead Space : Ignition har minispel och mellan minispelen så får man se på fula mellansekvenser. Denna trial version var katastofalt kort och riktigt tråkig.

Dead Space : Ignition kostar bara 400Ms Points men är inte värt det ändå.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: