Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Veckans Xbox Live v.43

Kategori: Tvspel

Denna veckan så kom det bara ett spel och det var gratisspelet Pinball FX2. Anledningen till att det är gratis är att man ska få prova på alla "banor" men då i trialversioner. Om man tycker om någon bana och vill få ut allt av den så måste man pröjsa ca 20kr. Har man tidigare laddat ner första Pinball FX så får man alla extra "banor" till det spelet gratis vilket jag fick. En av nyheterna i uppföljaren är att man kan spela mot en kompis online och offline vilket kanske ökar livslängden något.


Helt okej spel men jag tror inte jag kommer köpa några nya "banor" men helt klart okej att ladda ner då det är gratis.

Sen kom det även en DLC till Lara Croft the guardian of light som heter all the trappings där man får testa på 4 nya grottor med fällor och fiender. Jag testade det en kort stund men kommer vänta med att spela klart det när jag kan spela med en vän. Denna DLC var också gratis i 30 dagar framåt.

Ps om du har ett amerikanskt xbox konto så kan du även ladda ner en 3D Mini Golf Adventures 2. Jag vet inte varför det inte dök upp i europa men det kanske kommer vid ett senare tillfälle. Tyckte man om första spelet så kan man nog tyckte om detta.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: