Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Veckans Xbox Live

Kategori: Tvspel


Denna veckan så kom det ut 2 spel och ett av dem heter Plants VS Zombies. Det är ett towerdefence spel som jag har velat prova på ett tag nu eftersom det har blivit rätt så populärt. Det är som sagt ett tower defence spel med allt vad det innebär. Det finns många olika växter att använda mot zombierna. Jag var lite småunderhållen av spelet men jag tror faktist det passar sig bättre i bärbart format. Så jag hoppas att det kommer till Android.

Plants VS Zombies var ett vackert spel men lite mer effekter hade inte skadat. 1200 MS Points får man betala för att döda lite.

Andra spelet denna veckan är ett dans spel som heter Dance! Jag har aldrig riktigt gillat dans spel eftersom det känns så orealiskt att hoppa på en matta hela  tiden. Det blir lixom ingen dans utav det. Så jag tror faktist detta spelet hade mått bra av att vänta i ca 2 månader så att det kunde släppts till Kinect som kommer i November.

Dance! ser ut som skit rent grafiskt men vad kan man begära för 800Ms Points.  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: