Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Driver : San Francisco

Kategori: Spel Intryck

Jag har längtat efter att få testa det nya kommande Driver ett tag nu och jag är både positivt överaskad och lite negativt. De första Driver spelen var rätt så svårda har jag för mig men jag ägnade inte så mycket tid med dem som man kanske borde ha gjort. Grafiskt så är Driver inte supersnyggt men jag gillar verkligen att spelet flyter i 60 bilder i sekunden och då kan jag stå ut med lite sämre grafik.

Demoversionen jag testat finns nu att ladda ner på xbox Live och innebär att man får prova på 3 stycken uppdrag. Till en början så fattade jag väldigt lite vad jag skulle göra men ju mer man spelade så kom man in i tänket och man blev bara bättre och bättre. Även om demoversionen var begränsad med att man inte kunde åka vart som helst så var det ändå väldigt stort.

En av nyheterna med Driver SF är att man kan shifta mella olika bilar när som helst. Om din bil krokar så kan du alltså hoppa över till en annan bil utan att du lämnar bilen. Detta känns väldigt overkligen men det är även riktigt smidigt.

Så vad är då min dom om Driver. Jag tror inte det kommer bli ett toppenspel men jag kommer nog ända köpa det eftersom jag gillar att köra bil i öppna städer.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: