Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Veckans Xbox Live v.33

Kategori: Tvspel


Veckans spel är en uppföljare till en arkadklassiker från förra årets Summer of Arcade. Toy Soldiers Cold War heter det och är en helt vanlig uppföljare till ett spel som jag ville tycka om men som jag aldrig riktigt fastnade för. Cold War är lite roligare och fick mig mer intresserad trots att jag inte hade så höga förväntningar. Kanske var det därför jag gillade det mera. Vem vet. 

Toy Soldier spelen är i vilket fall som helst ett Tower Defence spel där du bygger turrets som du sedan kan uppgradera och även sätta dig i för att göra förödelsen ännu värre. Men tyvärr så får det mig inte så fast att jag känner att jag vill betala 1200Ms Points för spelet. 

När man lyckas ta kol på vissa fiender så låser man upp ett special vapen som t.ex kan vara att man får spela som en Rambo kopia. Då får man gå runt själv och döda så många mycket man bara kan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: