Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Veckan Xbox Live v.50

Kategori: Tvspel

I Förra veckan så kom det 2 bra spel det första var Sonic CD som kom till Mega CD som inte blev lika populärt som Sonic 2. Men nu har iaf spelet kommit till Xbla och jag tycker det liknar Sonic 2 väldigt mycket. Men det kan bero på att jag aldrig varit något fan av Sonic så därför tycker jag att allt är så likt. Grafiskt så kanske det är en gnutta snyggare men inget jag vet direkt. Det som gjorde detta spelet lite speciellt var att introsekvensen var en tecknadfilm vilket var lite kul.

Sonic CD kostar 400Ms Points vilket är ett bra pris för dem som gillar Sonic

Andra spelet ut förra veckan var Joe Danger : Special Edition. Joe Danger har funnits till Ps3 ett ganska så bra tag nu men nu kommer som sagt Special Edition till Xbox 360. Joe Danger är ett Plattforms/Racing spel där man kör motorcykel på olika banor där man ska samla poäng genom att göra olika stunts i luften och lite annat. Jag tyckte det var rätt så skoj men Trials HD får tyvärr detta spelet att kännas långsamt och aningen tråkigt i jämnförelse. Hade priset legat på 800Ms Points så kanske jag hade slått till.

Joe Danger :SE kostar 1200 Ms Points

Kommentarer


Kommentera inlägget här: