Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Fight Night Champion & Nail´d

Kategori: Spel Intryck

FIGHT NIGHT CHAMPION
Förra veckan så laddade jag ner demoversionen av det kommande Fight Night spelet. Jag spelade Fight Night Round 3 väldigt mycket och redan då tyckte man det var sjukt snyggt. Nu när 5:e delen i serien dyker upp så är det snyggare och mycket snabbare men jag kunde inte bry mer mindre.

Jag vet inte om det är demoversionen som visar upp en dålig sida eller om det är jag som tycker att det var bättre förr. I 3:an så kunde man få in väldigt många sköna hårda slag men i det nya så är det jättesvårt. En fördel med det nya är dock att det känns mer som riktig boxning. Tyvärr inte lika kul.

NAIL`D
Nail´d är ett ATV racing spel i Pure anda som kom 2008. Det känns likadant som Pure men här saknas mycket av det som gjorde Pure till ett bättre spel. Nail´d största problem måste vara att det går för fort och det gör att man ibland inte vet hur man ska förhålla sig till banan.

Sen tycker jag det var riktigt svårt att inte köra in i väggar, tåg, sågklingor, träd och stenar. Problemet med det är att man kan klara av att köra in i något stort men ibland nuddar men en lite sten och då åker man av. Grafiskt så ser Nail´d bra ut men även där liknar det Pure alldelses för mycket. Musiken i spelet är min stil då det är rock men det är väl det ända bra.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: