Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Frikort

Kategori: Film Recensioner

Här kommer ett frikort till vänsterprassel från bröderna Farrelly! Två deppiga äkta män (Owen Wilson och Jake Sudeikis) får tillåtelse av sina fruar (Jenna Fischer och Christina Applegate) att leva singelliv under en vecka... utan att behöva tänka på konsekvenserna. Garanterad skrattfest!

Hallpass var en helt okej för att vara en komedi. Jag kanske inte skrattade supermycket men jag var ändå lite småroad hela filmen. Det var även längesen som jag såg en komedi som jag tyckte hade lagom längd. De flesta komedier jag sett den senaste tiden har varit upp emot 2 timmar och då tröttnar man. Men denna var bara 1h 40in vilket var helt lagom. Owen Wilson spelar bra som pappa och ser faktist ut att vara lite gammal.

Ps Bästa filmen från Bröderna Farrell på mycket länge som jag sett.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: