Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Veckans Xbox Live v.27

Kategori: Tvspel

Denna veckan så fick man både spöa gamla legender och zombies. Deadliest Warrior Legends heter det första spelet och är uppföljaren till Deadliest Warrior the Game som kom förra året. I Legends så spelar man som t.ex Alexander den store vilket jag gjorde i demo versionen. Jag mötte Vlad the impaler som jag tog kol på väldigt snabbt. Det ända som krävdes var 3 pilar från mitt armborst och en stöt med spjutet.

Första Deadliest Warrior tyckte jag var svårt men detta spelet var alldeles för lätt och fienderna tog väldigt fort.

Andra spelet denna veckan är zombiespelet Dead Block. Detta spel påminner en del om Dead Ops i Call of Duty där det gäller att barikera in sig i ett hus och ta död på alla som kommer in. Spelet går att spela i Co-op och då blir det förhoppningsvis roligare. Den Grafiska stilen på spelet är väldigt barnslig men också charmig.
 
Lite småkul att sätta upp fällor för alla zombies men inget jag tänker betala för. Båda spelen kostar 800Ms Points denna vecka

Kommentarer


Kommentera inlägget här: