Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Biggest Loser till Kinect

Kategori: Spel Intryck

Idag laddade jag ner en demo på det kommande spelet Biggest Loser : Ultimate Workout till min 360. Tvserien Biggest Loser är nog 100ggr jobbigare än vad det här spelet var men ändå så fick jag upp ett redigt flås och då var det bara uppvärmningen(kanske borde träna mera)

Spelet var väldigt laggfritt och påpekade när man gjorde fel vilket var bra. Tyvärr så fanns det inte så många muskelövningar utan mera konditionsövningar på demoversionen. Jag vet inte vilket av alla träningspel som är bäst men det jag har provat av Your Shape Fitness Evolved så gillade jag det mera.

Man kan träna med både Bob och Jillian.

Kommentarer

  • Stefan Nilsson säger:

    Vad tyckte du - något att rekommendera? :)

    2011-06-14 | 19:44:54
    Bloggadress: http://biggest-loser.se

Kommentera inlägget här: