Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Friday the 13th

Kategori:

Idag är det fredag den 13:e och jag känner att det kommer bli en bra dag. Jag har börjat dagen med lite nhl11 och snart ska jag iväg till jobbet =). Tyvärr så missar jag semifinalen i hockey vm men det får jag väl leva med. När jag kommer hem efter kl 7 så ska jag testa Dirt2, Just Cause2 och Carnival Games till kinect som jag hittade billigt.

Antagligen så kommer Carnival Games vara rätt kasst men för 130spänn så får det gärna det och som tur är så kan jag ju sälja det till gamestop där man just nu får 20% extra för sina spel om man säljer dem och har en trade in bag.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hej ! vart hittade du Carnival till kinect så billigt ? :)

    2011-05-19 | 12:59:18
  • Niklas säger:

    Det hittade jag på Cdon.se 149kr

    2011-05-19 | 20:10:06
    Bloggadress: http://darkoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här: