Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Vanishing on 7th Street

Kategori: Film Recensioner

Ett oförklarligt strömavbrott lägger sig över Detroit, och vid soluppgången finns bara ett fåtal människor kvar - resten har försvunnit, kvar är endast högar med de kläder de hade på sig. Den handfull människor som finns kvar kämpar för att överleva det mörker som kryper in på dem, då timmarna av dagsljus börjar försvinna helt.

Denna filmen har jag velat se länge nu sen jag såg trailern för första gången. Men nu när jag har sett den så är jag sjukt besviken. Jag vet inte riktigt vad jag hade väntat mig men kanske lite mera action och lite mera skräck. Nu satt man mer uttråkad och rastlöst under filmen. Ingen film jag kan rekomendera tyvärr.  





Kommentarer


Kommentera inlägget här: