Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Veckans Xbox Live v.21

Kategori: Tvspel

Denna veckan så hade ju microsoft lite småproblem med deras online shop men det löste sig rätt så fort ändå. Nu har jag iaf testat veckans xbla spel och det heter Dungeos and Dragon : Daggerdale och är ett klassiskt hack n´slash rollspel.
Jag hade förväntat mig en vuxnare Torchlight. Istället så fick jag ett halvfärdigt spel som är rätt snyggt på sina håll trots att banor som ser likadana ut. Trial versionen gav mersmak men efter att jag såg en trailer så tappade jag suget.

Det som gör att jag kanske köper det någongång när det är rea på det är att det går att spela Co-op. Men jag får se om det är någon som vill slakta fiender och läsa text eftersom igen i spelet verkar ha några röster.


1200Ms Points kostar Daggerdale och det tycker jag är lite väl saftigt då Torchlight för samma pris är 100ggr bättre.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: