Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Baksmällan 2

Kategori: Film Recensioner

Phil (Bradley Cooper), Stu (Ed Helms), Alan (Zach Galifianakis) och Doug (Justin Bartha) reser till det exotiska Thailand för att fira Stus bröllop. Vad skulle kunna gå fel? I regissören Todd Phillips hejdlöst roliga uppföljare till den prisbelönta kanonsuccén får vi se att även om det som händer i Vegas kanske stannar i Vegas kan man knappt ens föreställa sig vad som händer i Bangkok.

Uppföljaren till succé filmen Baksmällan har jag nu sett och jag kan säga direkt att jag är besviken. Jag vet inte exakt vad jag hade väntat mig men denna film var mest som en uppföljare brukar vara. Samma sak en gång till fast tråkigare. Det fanns givetvis en del roliga tillfällen i filmen men den når aldrig upp till första filmen. Besvikelse.






Kommentarer


Kommentera inlägget här: