Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Dag 4 Gamex 2011

Kategori: Tvspel

Sista dagen på gamex var igår och dagen började med att jag försov mig. Men det kan jag köpa eftersom jag somnade vid 5.

Tyvärr så stängde mässan kl 5 så det blev lite stressigt när Remi kom efter 2. Dagens mässtid bestod mest i att spela spel vi missat och fixa gratis swag.

Jag kommer lägga upp mer bilder från mässan när jag kommer hem och har tillgång till en dator. För nu bloggar jag från mobilen vilket är aningen begränsat.

Kommentarer

  • Ellen säger:

    Hej hej. Hoppas du är medveten om att det är Hardcore Suparstars logga från deras självbetitlade album Hardcore Superstar från 2005 som du har i din egen logga. :)

    2011-11-08 | 15:31:48
  • Niklas säger:

    sjäkvklart! Hcss rules

    2011-11-09 | 11:50:24
    Bloggadress: http://darkoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här: