Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

för mycket spel

Kategori: Tvspel

Idag har det blivit en hel del testade av nya spel. Dels så har jag testat alla spel som på på marketplace men även Driver San Fransisco, Cryisis och Rage. Bland XBLA spelen så fanns det inte något direkt spel som jag fastnade för. Men mer om dem imorgon när jag skriver om mina intryck om dem.

Det var längesedan jag hade så kul åt ett racingspel som Driver. Massa miniuppdrag och att bara åka runt och leta efter gömde saker i staden.Underbart.

Crysis var även det skoj och eftersom jag aldrig har haft en dator som pallat det snygga spelet så var det kul att testa det på Ps3:an. Snyggt var det men inte lika snyggt som man kan få det till på en monsterdator.

Sen har vi Rage som också är riktigt snyggt men ibland så ser man vissa grafiska effekter som inte är lika bra. Men grafik är inte allt och jag kommer nog spela Rage mer imorgon men nu är det Driver som lockar mest faktist.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: