Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Veckans Xbox Live v.41

Kategori: Tvspel

Denna veckan så kom ett mycket efterlängtat spel för många. Det klassiska spelet Guardian Heroes som är en spiratuell uppföljare till Gunstar Heroes som jag gillade skarpt. Guardian Heroes är ett klassiskt beat em up spel där man kan spela med en kompis och puckla på massa fiender. I spelet kan man hoppa i tre led från bakgrunden till "framgrunden" vilket gör det lite lite speciellt. Även om jag vet att många längtat efter detta och jag har även velat testa det. Men nu när jag jag fått testa det så blev jag faktist besviken.

Vill man spela hela spelet så får man betala 800Ms Points

Andra spelet denna vecka är baserat på kommande biofilmen Real Steel. Real Steel är ett vanligt boxningspel fast här spelar man med robotar istället. Jag hade rätt så kul med att puckla på mina motståndare i trial versionen men jag skulle aldrig köpa detta. Grafiskt så ser det rätt medelmåttigt ut och jag hade velat ha mer likhet med filmen.

Robotfighting kostar även det 800Ms Points

Kommentarer


Kommentera inlägget här: