Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Veckans Xbox Live v.38

Kategori: Tvspel

Ny vecka med nya spel. Som jag skrev förra veckan så är Microsoft inne i ett bra stim med spel. Men tyvärr så verkar det som om det tog lite stopp denna vecka. Spelen denna veckan hade jag säkert spelet om det fanns i mobilen. Men som tv underhållning så tröttnade jag rätt så fort trots helt okej spel. 

Första spelet som testade heter Rotastic och är ett spel som skulle passat utmärkt att ha i mobilen. Spelet går ut på att samla upp alla diamanter på en bana med hjälp av att man snurrar sig runt olika objekt som man kan hänga i. Banorna går dock på tid så det gäller att vara snabb och undvika att träffa olika fäller.

Rotastic är ett underhållande spel men inget jag betalar 800Ms Points för.

Andra spelet denna veckan är ett spel som jag sett fram emot då jag läst titeln. Men så fort jag fick se bilderna från spelet så blev jag väldigt skeptisk. Spelet är ändå över 1GB i storlek så jag tycker att utvecklarna kunde gjort ett riktigt Burnout Crash som Burnout spelen var till förra generationens konsoler. Med sköna bilkrascher som är med spännande än tråkiga vinkeln som det är nu.

Burnout Crash! är absolut inget dåligt spel men inget som jag orkar sitta med en längre tid då det finns så mycket mer värda spel och roligare spel att spela. 800MS Points kostar detta bilkrascharspel iaf.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: