Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Veckans Xbox Live v.16

Kategori: Veckans Xbox Live

HELVETES JÄVLA FAN VAD GÖTT! Äntligen så är Trials Evolution här. Jag diggade verkligen Trials HD och ägnade väldigt många timmar i det spelet. Trials Evolution är större, bättre och grymmare än föregångaren och det säger ju inte så lite. Det som gör Trials Evolution bättre är att banorna inte är lika enformiga och denna gången så går det spela multiplayer både online och offline pluss en sjukt grym baneditor som gör att folk kommer lägga upp mängder med grymma nya banor och minispel.
Det här är redan och kommer nog att vara det bästa spelet på Xbla i år. KÖP KÖP KÖP!

1200 MS Points kostar Trails men det är inget att fundera på. Bara köp.

Fez kom egentligen sent förra veckan men jag missade det då så jag får skriva lite om det nu. Fez är ett pusselplattformsspel. Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara hur spelet funkar men det är ett 2D spel i en 3D värld som man kan rotera och ända synvinkeln vilket skapar nya plattformar.

Fez kostar 800 Ms Points och är charmigt och helt klart värt att titta närmare på om man gillar lite klurigheter.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: